Stef, in his thirties, is a little lost, a bit of an outsider, caught between his girlfriend Doly, a rock singer, his friend Ludo, a youngster obsessed by boxing, and his motorbike. On a day that begins like any other, everything will be upset in these characters' lives : Doly gets a contract and Ludo is hired to fight an important match. To provide Doly with a sound system, Stef, alone on his bike, carries out a pathetic robbery...Bad luck leads him straight to a police roadblock, forcing him to seek refuge in a church where he takes the priest hostage... The encounter between these two men, who are of the same age but who have followed diametrically opposed paths, is one of those major eencounters after which nothing can ever be the way it was before. During the night, as the police surround the church, while Doly and Ludo look for Stef while Stef and the preist get closer to God, Life, Love and Death than ever before, another character appears out of the night to worm her way into Doly and Ludo's quesst : Lola, a worldly prostitute with a strange secret.