The Riviera today... Jean-Paul Mantegna, the son of Italian immigrants now living in Nice, is a hunted man, riddled with debt and involved in border lined illegal companies. To extricate himself, he has to rely on Philippe and Francis, his two brothers, and on Raphaël, his father ; a family torn by disputes and tragic events. However, by rebuilding family unity, Jean-Paul also discovers the secret of his own destiny...