In the well-to-do suburbs of a small town on the Atlantic Coast of France, George, a pretty, teenage girl, falls in love with Alex. To get his attention, she initiates a game with their friends, discovering, testing, and pushing the limits of their sexuality.
When the nature of their activities is revealed and their own value system implodes, they each deal with the scandal in radically different ways.
It must be said that Bang Gang doesn't wear kid gloves when dealing with adolescent excesses. Sex, drugs, and group sex. Sexual punishment. But it is nevertheless a genuine sensual and modern breath of fresh air. The transgressive love of bodies.
In short, a story to see because it recalls Larry Clark's films, but with far more tenderness.