DirectorActorsSynopsis Hortense, a chef from Perigord, is astonished when the President appoints her his personal cook, responsible for creating all his meals at the Elysée Palace. About Hortense Laborie is a famous chef who lives in the Périgord region. To her great surprise, the president of the French Republic appoints her as his personal chef at the Élysée Palace. In spite of the jealousy of the main kitchen cooks, Hortense imposes herself thanks to her sturdy character. The authenticity of her cuisine rapidly seduces the president, but behind the scenes of power, obstacles are many... Production photos (9)