DirectorActorsSynopsis In the 1990s, Laurence tells Fred, his girlfriend, that he wants to become a woman. In spite of everyone, and perhaps even themselves, they cope with the prejudices of their close circle of friends, resist family pressures, and defy the phobias of society. Over ten years, Laurence and Fred try to survive this transition. Their downfall seems to be the price they'll have to pay for the epic adventure their lives become. Production photos (12)