DirectorActorsSynopsisIsrael, 1991. The entire Ohaion family grieve the death of a family member. Faithful to tradition, these relatives are supposed to join together in the defunct person's home and remain there for seven days remembering their loved one. Although everyone seems to adhere to this custom, living together is increasingly difficult. Obliged to put up with each other day and night, the brothers and sisters soon allow bitterness and fighting overcome their grieving. Soon the atmosphere becomes suffocating and long-buried truths rise to the surface. Production photos (6)