The melancholic portrait of a young man searching and failing to find meaning in his life. An idealistic seventeen-year-old youth leaves his home in the rural southwest of France, hoping to make a career as an actor in Paris. After an auspicious start in the French capital, he soon discovers that he has no talent as an actor, and soon loses both his job and his room. In the end, he has to hustle to make a living as a male prostitute. He falls in love with a young prostitute, but the relationship has terrible consequences for him.