On the night of November 23–24, 2021, a migrant boat sank in the English Channel. The toll: 27 dead, 6 missing, and 2 survivors. It was the deadliest shipwreck ever recorded in the English Channel. Drawing on phone calls between the boat’s passengers and French and British rescue teams, this film recounts that night of horror—minute by minute—bringing viewers as close as possible to the tragedy.