"Bâbâdjoun, dear dad, what’s Iran like now? What if I go there? History has meddled in our lives, diverting our personal histories, creating knots and lacks. Going to Iran, an impulse towards you who my life has missed so much. But am I able of going to the land you fled? In the memory of my heart, the lines of a Persian poem you taught me: "Nothing remains, everything passes, everything changes, so live in joy!". Bâbâdjoun, will we have enough time to make up for lost time before we disappear?"