Summer 2018. The epic 1,500 km bivouac flight of Damien Lacaze and Antoine Girard, two French paragliders and mountaineers, in the heart of the Himalaya and Karakoram mountains. This journey is actually a prelude and an acclimatization to climb the Spantik peak (7,027m) in just two days from the nearest town, thanks to their paragliders. But the challenges and risks are immense. Can they succeed in this perilous ascent and return unharmed? An exceptional adventure full of challenges.