The credits of a series are of paramount importance. Like a fingerprint, it allows, from the first notes, to create the universe of fiction. Some have entered the collective memory like that of Amicalement votres composed by John Barry, Mad Men conceived in particular by Peter Frankfurt, or even Twin Peaks rocked by the music of Angelo Badalamenti.