Jean Paul Gaultier. One of the most distinguished and remarkable couturier marked by his striking and subversive creations – which this season, is neither a dress nor perfume, but rather the lavish Fashion Freak Show. In an all access look, Gaultier – Freak & Chic follows the exceptional and ambitious two-year making of Gaultier’s glamorous cabaret, which will plunge viewers into the eccentric and often provocative universe of this iconic genius. Exhibiting the way this visionary designer assembled high-style choreography, original music, extravagant costume designs, and decorative stage production in one of the most famous performance halls of the world’s fashion capital, Gaultier – Freak & Chic showcases the best of French glamour through this daring and colorful creation that pushes the boundaries of the fashion genre.