In Seine-Saint-Denis, Romanian families have been searching for places to live for years. Having become companions in the fight against evictions, we are making this film together, like so many open houses. Wandering from abandoned villages to slums, squats, and housing projects, the intimacy of their stories contrasts with a constantly changing suburb. From large housing projects to Greater Paris, their trajectories weave together a shared history, one of solidarity among residents who refuse to be relegated.