Garo is once again incarcerated at the Modelo Prison in Bogota. Tired of the daily life of inmates in the largest and most violent prison in the country, he decides to take part in a cultural program in the prison’s chapel. He becomes friend with an other prisoner, My Friend. Together they try to get back on track by making rap music.