May 8, 1945, the Nazis capitulate. Hitler committed suicide in his bunker to escape the Red Army soldiers who had entered Berlin. More than 70 years later, many questions remain. What became of his body? Did he really die in his bunker?
In criminal investigations, unsolved cases are called “cold cases”. The case of Hitler’s death is certainly the most famous. Did he really die in 1945? For the first time, a French forensic scientist has obtained exceptional authorization to analyze human remains that until now were hidden in Soviet archives. After more than 70 years of doubt, he has been able to scientifically prove that these are indeed the teeth of the Nazi dictator.