Interpol is an institution with 195 member countries whose mission is to promote collaboration between police authorities to create a safer world! Some member countries such as China, Russia, Iran have been using Interpol’s network to hunt down human rights activists and political opponents... Their names are Idris, Chao, Ali, Haroo, José... These men and women are English, American, French, Chinese, Turkish, Bahraini, Emirati, Egyptian, Russian, Iranian... Several hundred of them have been rotting in prison for months, tortured, living in fear and forced to keep silent. Some are political dissidents, human rights activists, members of religious or ethnic minorities... Others are businessmen and women who have simply had the misfortune to overshadow an influential competitor or to have refused to pay bribes. All are victims of the dysfunction of the world’s second largest organization after the UN : Interpol.