After countless documentaries about victims, this is the next step: the opioid epidemic, told by the very perpetrators. A story that blurs the lines between global pharma and crime networks. Marketing directors of some labs who spent time in jail are now ready to share their memories and tell how ruthless their methods were: exotic dancers, corruption, booze... This is the inside story of a toxic business that has killed 800 000 Americans and has been slowly spreading worldwide. The opioid epidemy was triggered by the pharma industry in the USA until the Mexican cartels picked up the Fentanyl production. This film will give voice to corporate executives and criminals. They are talking either because they entered a redemption process or because they were summoned by congressmen or attorneys in front of cameras. We got our hands on hours of precious video footage from hearings and interrogatories. We can finally have a fascinating look into the inner dealings of the biggest crime of the century.