From the rusted factories of the Rust Belt to the Oval Office, the journey of J.D. Vance, the current Vice President of the United States, fascinates as much as it unsettles. Born from a sacrificed America, he embodies the revenge of the forgotten, but also a radical ideology. His meteoric rise reveals a national-populism that defies the world order and threatens democracy. He humiliates, he shocks; Trump’s heir promises a conservative revolution. Through unprecedented access and incisive analysis, we unravel the complex tapestry of his personal story and its profound implications for the future of American democracy. Written like a psychological thriller, this documentary explores the story of the man who wants to overturn America.