Simon is planning a surprise birthday party for Angèle, his best friend, whom he’s secretly been in love with for as long as he can remember. Just before the party gets underway, she tells him she’s leaving for Canada the very next day, with no plans to return. Though stunned, Simon refuses to give up: he has one night left to do everything he can… and finally confess his feelings to her before sunrise.