When Pio and Anaïs announce their marriage to their friends, it is crystal clear: it will be WITHOUT children. Three days of celebration and Prosecco in perspective! But when their group of friends arrives WITH the children, thinking they can hide them from the bride and groom, disasters will (very) quickly happen...