On a hot day in the countryside, Simon and Micah - two teenagers - try out new skateboard tricks on a church square. When the doors of the sacred place open, a game of exploration begins. Their desire to live collides with the brutality of this abandoned place, while, in between, they confront Simon's future, which illness will shape.