In a Parisian apartment, Paul, Tom, and Hugo—three longtime friends—are having dinner before heading out to a nightclub. The alcohol is flowing freely, and the meal is going smoothly, until a discussion begins over the phrase: “If you want to, you can.” Paul hates it; he sees it as a conservative stance, while Tom and Hugo think it’s actually quite accurate. The debate begins, and the meal is about to go south.