Ewa is eleven years old. She lives in a small, rundown town. She is a child apart, isolated. And for good reason: she's convinced she's a vampire. Fascinated by sixteen-year-old Hugo, she dreams of turning him into a vampire too, and thus overcoming her loneliness. When she reveals herself to him, she is ridiculed by the local teenagers. Wounded, she will do anything to prove her identity.