Viviane, a dedicated nurse, is accused of a serious medical error that threatens to destroy her career. But her lawyer soon discovers that the case goes far beyond medical negligence: assault, workplace harassment, and silent intimidation. Beneath the surface, it is not only one woman's future at stake... but her dignity as well.