Franck (Benoît Magimel) and his longtime friends enjoy spending their weekends hunting together, but one Sunday, they come across another group of hunters who start targeting them without explanation. When one of their party is shot, Franck’s friends strike back, sending an attacker to the ground. Barely managing to escape, the four friends keep the event a secret. Franck tries to go back to his life as usual alongside his wife Krystel (Mélanie Laurent), but in the next few days, he starts to feel like he and his friends are being watched, or worse, tracked by hunters who are now hell-bent on revenge.