Laura, a pharmacist and mother, has devoted her life to helping victims of domestic violence, founding the organization 'Women Standing Tall.' But when she witnesses the shocking murder of one of her members, her world is shattered. Tormented by the femicide and outraged by the indifference of the police and justice system, Laura decides to take matters into her own hands. How far will she go to protect the women around her?