Six women in Paris traverse the anxiety of the city after dark. A filmmaker struggles to understand the film she is making. A Black single mother refuses the categories imposed on her. A former sex worker reflects on her past. A poet gives up trying for a child. Taking place over a single night, the film intertwines dream, fiction, and reality, liquefying one into the other.