Hana works as an apprentice shepherdess, leading an isolated life in the Alps, far from the hustle and bustle of the world and the echoes of her native Lebanon. The arrival of Lisa, who has been sent to help her with the animals, forces her out of her solitude and invites her to reconnect with her own story.