Damascus, March 2011. in the midst of the rumblings of revolution, nahla, a young woman of 25, is torn between her desire for freedom and her hopes of leaving the country through an arranged marriage with samir, a syrian who has emigrated to the United states. However, samir prefers her younger and more docile sister, Myriam. Consequently, nahla grows closer to her new neighbor, Madame Jiji, who has just moved into her building in order to open a brothel.