In 2006, as Israeli shells relentlessly rain down on Beirut, Sariah (13), her older sister Nayla and their mother, take refuge in the mountains, making sure not to mention the war raging in Lebanon. Sharp tensions between the three women soon resurface, and the rivalry between the two sisters escalates when Nayla's boyfriend pays her a visit.