In 1983, Borislava is held in custody after her boyfriend’s attempt to escape communist Bulgaria. All she has to do is agree to cooperate with the State Security against Julian and they will set her free. Shortly after her release, Borislava is getting married to Julian, who is still in prison. What had to be the happiest day in her life is overshadowed by the growing distrust that tears up her family.