In a nameless city, a beauty salon becomes a place of passage where the marginalised gather, suspended between life and death. At its heart is the Individual, a solitary figure who looks after the place without making any promises or offering any explanations. In the film, time and space merge into one another. What is experienced, remembered and imagined coexists in a continuous flow, where meaning emerges through ritual, drifting and return. Within this space, beauty and death intertwine. The living room becomes a threshold where presence and memory fade and reappear, and where the boundaries between reality and vision begin to blur. The outside world is fragmented; its tensions silently permeate the space. As everything changes, what emerges is a passage: a meditation on the fragility of existence.