Pablo and his teenage sister, Apolline, have grown up together playing Darknoon, an online heroic fantasy video game. Darknoon announces the imminent disappearance of its universe, while Pablo's relationship with a man called Night takes on increasing importance, and not just because they make and deal party drugs together. Part-thriller, part-romance, between digital and desiring bodies, a film about the loss of childhood innocence: Ready Player Love.