It's summertime, and three friends - Maxime, Yann and Laura - are spending a few days on a wild Mediterranean island. Maxime loves Yann passionately, but doesn't know if his feelings are shared. It's in this quest for love that Maxime immerses himself, at the risk of losing himself, between dream and desire.