Two orphans, Owusu and Adobea, brave the Ghanaian countryside, with one quest in mind: to find their last legitimate parent who would be able to bring back their identities. Arriving in Accra's tumultuous urban landscape, they meet the Jackals, a gang of young people left on their own, living through locks and thefts. Their quest is turned upside down.