Yesterday Maybe evokes the suspended moments following the announcement of a loved one’s death, when reality falters and the mind struggles to grasp the irreversible. Inspired by the first sentence of Camus’s The Stranger, the project delves into a swirl of memories, emotions, and absurdity, offering an intimate passage through grief and questioning our rituals in the face of the incomprehensible.