A VR immersion into the world of illustrator and scratchboard master Thomas Ott. His elaborate characters and scenery come to life through motion capture when set in movement by choreographer Gilles Jobin. Immersed in a black-and-white cosmogony, participants roam freely through the lobby, around the pool and into the rooms, following the characters and the backstories they are carrying silently.