The worldviews of young men and women diverge as never before. From the United States to South Korea, via Belgium, France and Germany, young women are more progressive while young men are more conservative. A gender gap on a global scale. "The World According to gen Z" analyses the causes of this unprecedented divide within the same age group, that of generation Z, the children of the Internet.