In a train carriage, Jeanne reads. A fellow passenger, despite her wishes, tries to engage her in conversation. Gradually, the other men in the compartment join in the unwanted exchange, complimenting and oppressing her. Trapped, Jeanne must find a way to rid herself of her aggressors. She grabs an empty bottle... Will she finally find peace?