In an infinite night, the Great Buffalo Goddess meets the Little Goat Goddess. A friendship is born, and with it a new world: stars, sun, earth and living creatures. Animals emerge from the waters, and a lush forest grows. As the world evolves, the two goddesses are overwhelmed by their power to create.