Lana is a super feisty, forward thinking, and passionate 12-year-old girl, and the heir to her father’s adventuring ship, the Mighty Windbreaker. Along with her Viking dad and his diverse crew of rogues (a dwarf, an orc, a barbarian, and a cyclops), she sails across the Ten Realms, dreaming of becoming one of the greatest adventurers of all time. But first she must overcome some challenging obstacles: impulsivity, stubbornness, extreme curiosity, disdain for rules, and love of pancakes. All the best things about her!