1939. A soldier meets a young woman. Their love story begins. The soldier is called to the front and their love dissolves in the war. 2014. During a long interview, the 91-year-old woman recounts the secrets of a forgotten time, revealed for the last time. What remains of a love story after three quarters of a century and a world war?