Emma has everything she needs to be happy: she’s a general practitioner at the village clinic, she has a close-knit family she cherishes, and a lovely home in the enchanting setting of Biarritz’s beaches. Yes, at 40, life is going her way.
But the slightest thing can upset the balance of an otherwise perfect daily life. The day Emma notices a long blond hair on her husband Mattéo’s scarf, the family’s equilibrium is shaken, and nothing will ever be the same again. Emma is determined to uncover the secrets of the man in whom, just yesterday, she had blind trust.