Following a heart transplant, Florence begins to grapple with the painful questions about identity raised by her adopted daughter, Zoé, upon discovering that her donor, Ana, was also an adopted child. Determined, along with Simon, Ana’s father, to uncover the reasons behind her mysterious death, Florence hopes that understanding Ana’s tragic fate will help her save her own daughter, who is in the throes of adolescence… An intense family story about the search for identity, which places family and the theme of love at the heart of the narrative.