I moved into a new block of flats in Paris. I went around to meet my new neighbours, each of whom was at a different stage in life. They would welcome me inside, tell me about their day, their worries, hopes and dreams, their regrets. It seems that we’re all faced with the same decisions and yearnings. I wandered from floor to floor, lonely person to lonely person, asking questions as I went on a fun labyrinthine journey, through this great living organism of a Parisian apartment block.