Since graduating from high school five years ago, I have been filming my small group of friends on a daily basis. In front of my camera, the girls spontaneously talk about their love lives, their sexuality, but also their families, their studies, and their step-by-step entry into the adult world, with all its unknowns and uncertainties. This film evokes my youth in Argenteuil and how we grew up together, always united.