Rosa (31) is a pole dance instructor. Today is an important day for her: her school’s gala. As she's dealing with her pain from her UTI and the rehearsals, an unexpected event brings back a traumatic memory. Overwhelmed by memories she’d rather forget, Rosa’s day turns into a nightmare.