Theo have all going from him. But even so, his girlfriend, Alice, is leaving him. Brokeen, he can not manage to recover from this situation. He isolates himself at home, and breaks all contact with the outside world. Invaded by his egoism, his egocentricity and his new solitude, he refuses to face the real reason of this departure.