While Charly, a young transgender man, is buried under his birth name, Tom, Louise, and BB, his queer friends, decide to pay him a final tribute in his own image at a place where they used to meet, Charly's childhood home. But Victor, his brother, and his wife, Iris, arrive unexpectedly.