Lela lives in a suburban house wih her husband and their children. They share the house with another family. In their small garden, she offers a cup of tea to the two Frenchwomen who have come to film a portrait of her. She recounts her journey from Georgia, talks about her life here as an illegal immigrant waiting for her request for political asylum to be granted.